3 šikovné tipy pro úspěšné PPC kampaně

Chcete znát tipy, triky a věci, na které si profesionálové dávají pozor, když spouštějí PPC kampaně? Ať už prodáváte cokoli, možná jste nad vlastním projektem v této oblasti, měli znát alespoň pár základních informací a užitečných tipů, kterých se můžete držet. Samozřejmě ideální je kontaktovat odborníky, kteří skutečně ví, jak na PPC kampaň? SEOlight vám na tuto otázku rád odpoví a zařídí vše potřebné, co bude nutné, abyste mohli efektivně nabízet své produkty.

PPC placená reklama

1. Stanovte si jasné cíle!

Tohle pravidlo není žádným překvapením a během podnikání to budete muset udělat mnohokrát. Bez cílů se nemůžete nikam dostat, protože nevíte, kam směřujete. Stanovte si nejen cíle, ale také způsob jejich měření a vyhodnocení. Jinak nebudete moci nikdy zjistit, zda daná strategie a plán fungují a přináší to, co od nich čekáte. Navíc nezjistíte, jaká je návratnost vaší investice. Pokud se vám nevyplácí, vypněte ji a optimalizujte.

2. Nespoléhejte na jednu kampaň

Základem úspěchu PPC reklam je jejich přehlednost. To ale neznamená, že byste se měli soustředit pouze na jednu, kterou dáte všude. Každá platforma potřebuje trochu jiný formát, na což byste neměli nikdy zapomínat. Vytvořte proto například čtyři varianty, které umístíte podle toho, jak se budou hodit. Jednotlivé typy byste měli mít pro Google Nákupy, běžné vyhledávání, remarketing a obsahové varianty, které budou vhodné například pro sociální sítě.

Online nakupování reklama

3. Pracujte na základě metody See-Think-Do-Care

Máte-li nějakou zkušenost s marketingem, tak to znáte. Jedná se o fáze nákupního procesu. Při vytváření reklamy byste měli myslet na to, ve které fázi se nacházejí a podle toho obsah a formu přizpůsobit. V první řadě lidé nejsou připraveni k nákupu a neprovádí žádné aktivity. Ve druhé již hledají konkrétní produkt, který nabízíte a zde je můžete skutečně zaujmout. Ve třetí jsou pevně rozhodnuti pro koupi a hledají obchod. V poslední již nakoupili a přichází na řadu up-sell nebo cross-sell metody.